Det kallas tvivel, det där som stör..

Hostan vägrar ge med sig och jag är hemma en extra dag. På vårdcentralen säger dom att jag ska avvakta, det är förkylningstider nu. Ja men vad bra, det hjälpte ju mig att få sova? Ska på apoteket sen då frossan lagt sig..

Igår spenderade jag kvällen hemma hos Andy och en helt vanlig Andy & Zandy kväll! Vi åt glass, skrattade, kollade på en skum film (iaf nästan halva) och sen kikade vi på tv. Jag behövde en sån kväll, är inte helt kry och känner mig lite deppig och vad är då bättre än en underbar vän?

Har just ätit frukost. En skål med fjällfil och egengjord müsli som jag gjort själv på mandel, hasselnöt, solrosfrön och linfrön. Till det åt jag två ägg. Det var gott.



Jag har ju börjat med LCHF igen, dock har jag haft lite fusk, tex igår när jag åt en glass å sådär, men sakta men säkert så börjar jag vänja mig vid kosten igen, och det känns skönt!

Igår flyttade Sidney och Staffan. Lilltjejen blev så glad :) Jag ångrar inte att dom fick flytta, för jag vet att dom kommer få mycket mer uppmärksamhet  hemma hos Ulrika och barnen. Johan fick komma hit å va här hela eftermiddagen i väntan på att dom skulle åka, för självklart var det jobbigt också... Tack för det vännen!


Mina bebisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0