Trying to make a move just to stay in the game

Idag har jag sett Luftslottet som sprängdes. Den var bra, den var bättre än förra. Jag funderar på att se Sommaren med Göran också idag, den här dagen går verkligen sakta! Helt galet. Och fortfarande har jag ingen röst.
·
Just nu handlar mycket i min blogg om mitt liv, jag byter lite tema på den ganska ofta som ni kanske märker. Jag har ett bra liv idag. Jag har ett jobb på heltid, en lön att räkna med varje månad. Jobbet i sig är inte det bästa jag skulle kunna tänka mig men att arbeta med ett stort gäng underbara människor väger upp det jag är där för att göra och jag gillar läget helt enkelt. Utöver jobbet har jag facket som tar mycket av min tid. Det är ett engagemang jag har, som jag är nyfiken på och som jag utvecklas inom och faktiskt trivs med! Jag får lära mig nya saker, se andra arbetsplatser, köra mycket bil ;) och hitta mina sätt att engagera andra. Förutom SEKO som jag engagerar mig i har jag också LO där jag sitter som ordförande i ungdomsgruppen som jag trivs med. Sen har jag en bra och fin familj som betyder hur mycket som helst för mig och jag har många vänner som också betyder hur mycket som helst för mig! Det kan tänkas räcka för en människa att hålla sig lycklig varje dag, men jag saknar ändå att någon är hemma när jag kommer hem, jag saknar att någon frågar hur min dag varit, jag saknar att någon frågar om vi ska ska åka bort över helgen å bara va, någon som vill mitt bästa och någon som kan få mitt hjärta att slå ett extra slag bara för att jag om möjligt är ännu lyckligare än jag någonsin varit!
Jag vet att jag kommer hitta kärleken en dag och jag är inte i behov av den så mycket att jag tänker leta efter den eller längta, jag bara saknar någon att dela mitt liv med och det som händer i det.
·
Jag har idag kikat på möjligheter att utforska en liten del av världen, jag ska dela med mig av vad det gäller men inte till er, detta är något jag ska göra med någon som behöver det lika mycket som mig. ♥
·
Du ville prata häromdagen
O helt plötsligt blev det tyst
Jag undrar vad som hände
Vi som skrattade nyss

Du trodde säkert att jag hoppas
På nått som aldrig ska bli av
Men jag har aldrig lyssnat när du lovat
Aldrig ställt några krav

Kommentarer
Postat av: F

everybody's changing

2010-03-10 @ 08:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0