Maybe if you had a true point of view I would listen to you

Jag håller på med en ny blogg, den finns redan men är inte fixad. Jag skjuter på det några dagar till. Den nya bloggen är min blogg, mitt liv och mina åsikter. Det kommer bli bra. Men som sagt, det dröjer några dagar till..
·
Just nu händer allt och ingenting i mitt liv på samma gång. Jag är förvirrad och nervous men nyfiken på framtiden och dess innehåll. Har hur som helst massa bra tid planerad med mitt favoritfackförbund och dess medarbetare, jag kunde nog inte få det så mycket bättre! Jag trivs och gillar´t!
·
Nu ska jag ta en dusch, klä mig i myskläder å krypa ner i soffan och stanna där. ifall ni ville veta.
En annan dag ska jag skriva nåt smart igen, jag lovar. Jag har en idé i huvudet som ska ut i ord snart. Ni kommer gilla det så det är värt att vänta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0