Mardrömsdagen

Fyfan vilken dag det varit, helt sjukt!! Klev upp 5, var på jobbet 6, mådde illa precis hela dan, kunde knappt äta nån lunch, började känna av halsen, värk i ena örat, rethostan och kände mig kallsvettig konstant. Men jag stod ut hela dan, bortsett från att jag var så snurrig dom sista samtalen att jag hörde helt fel oavsett vad kunderna sa.
Kom hem, slocknade i soffan och sen har jag legat här. Lugnt, varmt och skönt.
·
Idag är vi två tjuriga tjejer som nog släppt ner garden lite och det känns skönt på ett sätt. Det om det.
·
I morgon bitti ska jag träffa Kjell klockan 8 för att förbereda årsmöte som börjar en timme senare. Det kommer bli spännande och jag ser fram emot det. Sen har jag eftermiddagen på jobbet och sen går jag på HELG! Ingen är lyckligare än mig och jag kommer inte gå utanför dörrn på hela helgen. Skulle haft säsong 4 på desperate så hade jag haft att göra men jag kan be söta lillasyster komma hit med några filmer kanske..
·
Ut och flytta bilen från gatan. Var påväg bort på eftermiddagen men lyckades ju som sagt slockna i soffan. Sen bäddar jag ner mig i sängen, läser den gula boken för att påbörja att "ha läst den tills jag förstår den" och sen släcks det tidigt på 37an. En dag kvar. Mardrömsdagen är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0