I just wanna be - happy!

And guess what? Jag ÄR lycklig!
·
Idag har jag lärt mig så mycket nytt att det är skönare än någonsin att det är helg och jag får lugn och ro. Läst om det ena som lett in på det andra som fått mig att undra över det tredje, å sen har det fortsatt så.
Bestämde mig för att stänga ner datorn, krypa upp i soffan och ta helg när jag snubblade in på en mapp i min dator som heter "Fackligt". Där kollade jag igenom det jag skrivit om LUKen och kom på att jag skulle göra en dagordning till nästa möte. Så nu är den klar, nu har jag det här med ungdomsutbildningen kvar. Borde nog boka möte med M igen, det här börjar röra till det i mitt huvud. Jag har en idé men frågan är om jag ska ha idéerna eller vad jag ska bidra med.. haha. Mitt dokument är påbörjat, "zandras bra idéer" heter det. Jag hoppas dom är bra eller att det finns andra bra idéer! Kanske får M ta ner mig på jorden igen efter jag har visat honom.
Och jag måste läsa den gula boken tills jag förstår den.
Jag är snart gift med SEKO och LO, jag ber om ursäkt att ingen av er kommer få delta på mitt bröllop men det kommer nog bli ganska spontant och jag är inte säker på att jag själv kommer förstå när det händer förrän det är klart.
Valrörelsen har startat också, idag träffade jag posten och presenterade för första gången den fackliga-politiska kommitténs bildspel. Det gick hur bra som helst! Jag var nöjd, K var nöjd (och stolt över mig! känn på den, ni!) och allt var frid och fröjd. Jag ser fram emot detta arbete framöver och är mer pepp än någonsin!
Jag vet att ni tycker jag är intressant, alla av er kanske inte vet om det än bara. Jag delar hellre med mig av detta än kör med en "dagens-outfit-bild". Vill ni veta vad jag har på mig får ni fråga eller träffa mig. (och ja, andy - under är jag alltid naken..)
·
Ja jäklar vad jag är aktiv, var det du också vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0