Another day in paradise?

Först tänkte jag skriva precis vad som snurrar i mitt huvud just nu, för först var jag på det humöret. Men sen ångrade jag mig och kom på att dom som behöver veta redan vet. Så jag låter bli. För allas skull.
·
Var på valupptakt idag i bispgården. Får väl erkänna att jag var lite skeptisk till mitt deltagande till en början men nu efteråt kan jag bara tycka att det var en kanondag! Vi var över 100 pers där och jag träffade jättemånga som kan vara bra att veta vilka dom är. Ibrahim Baylan, Hans Tilly och Lennart Axelsson var bland annat där och pratade. Anna, Emil och Malin var bland andra ett bra sällskap och jag träffade hela fackliga politiska kommittén som jag ingår i, det var en bra dag!
·
Nu har jag börjat planera över nästa förbundsgemensamma LUK-möte, klurat lite på det här med ungdomsutbildning inom vårt egna förbund och haft lite ångest över att jag inte ännu läst igenom den gula boken tills jag förstår den.
·
Jag ska nu fundera på om jag ska kolla på Greys innan jag somnar. Inatt ska jag upp klockan 5 och börja jobba klockan 6. Det känns inte lockande alls. Men hicka är ingen sjukdom va? ;) För det är det enda jag lider av just nu (bortsett från trötthet och minnesförluster).
·
Nu fick ni massa annan information
istället för det jag kunde berättat för er men inte ville. :)

Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne

Hejsan! :)



Bloggar du inte om LCHF längre?

Äter du fortfarande enligt LCHF ändå?



Ha en bra dag!

2010-03-04 @ 13:59:05
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0