Another day in pilis.

Efter en sväng på gymmet sitter jag nu och äter choklad och dricker cola som underbaraste Robin levererade hit idag. Tack vännen! För det första känns det som jag får det eftersom jag faktiskt tränat idag och igår, och igår riktigt intensivt kan jag tycka. Och för det andra är jag tjej och vissa dagar får tjejer äta choklad mer än andra. Idag är en sån dag.
·
På gymmet gick det bra idag. Var där själv först då dom andra lekte nån lek med nån boll. Sen kom Emil och André och höll mig sällskap. Emil tränade, jag och André spelade fotboll med en pilatesboll. Vi var mycket seriösa där en stund. Sen började André träna också, Emil gick och Hans kom. André lyfte massa massa jättemånga kilon i bänkpress och rätt vad det var kom jag på mig själv med att själv ligga där och prova. Första gången lyfte jag 3 gånger, andra gången lyfte jag 5 gånger. Självklart bara stången och självklart kunde jag inte lyfta fler första för att jag började skratta, Andy darling känns det som du sett det nångång också? :) Jag kommer ha ONT i morgon.
Pojkarna försvann till bastun och jag tog en dusch å tar det nu lugnt.
·
Har renskrivit lite av dagens kurs, det har varit en bra dag även fast det känns som jag redan kunde en hel del. Men det skadar ju aldrig att lära sig mer.. Nu ikväll har det varit rätt lugnt, några spelar kort, några försöker komma på nåt att leka och några har nog gått och lagt sig eller nåt för några har inte synts till på ett tag.
·
Jag tror jag snart ska bädda ner mig här borta i soffan. Ska ju orka med dagen i morgon också, först kurs, sen åka till stan, sen träna, sen umgås med vän, sen packa eftersom på måndag ska jag jobba hela dan, sen träna och sen sova för att åka till järpen på tisdag morgon och sen åka till åre på tisdag eftermiddag och stanna till fredag. Fullt upp, jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0