She moves her body

Ja det är inte varje dag jag kliver ut från gymmet strax efter 12 på natten, men det var precis vad som hände mig ikväll. Jag är i pilis på ssu-kurs över helgen och när vi lekt diverse lekar som inte tilltalade mig så fick vi göra lite vad vi ville. Dom flesta gick till sporthallen och lekte fotboll. Jag och André intog gymmet direkt. En liten stund senare kom Nils och höll oss sällskap också och en stund var Emil där med oss också. Sen försvann pojkarna för dom skulle basta och jag som tränat mina armar en bra stund valde att köra lite kondition innan jag valde att vara klar med träningen för dagen.
Nu har alla lekt kurragömma och jag måste nog inte säga att jag inte var med. Jag har duschat å surrat lite med Nils å pratat med min fina säris som sitter hemma ikväll och väntar på att pojkarna vill åka hem från krogen. Hoppas hon har tid och lust att komma hit en sväng  i morgon. Låter som det blir en omgång kurragömma till nu. Jaho? :P
·
Har haft rätt mycket tid att tänka idag och jag stör mig på att jag en längre tid nu inte varit sådär självständig som jag alltid varit förut. Jag tycker om att vara självständig och har alltid varit det men nu på slutet känns det som jag inte mått bra alls. Tråkigt nog verkar det som jag har svårt att bara skaka av mig den känslan och det är inte heller speciellt likt mig. Jag tror att det är dags att släppa taget om vissa känslor och tankar. Återgå till hur det var innan allt det här hände. Jag vet att jag kommer må sjukt mycket bättre då och det kommer vara värt det sen även om det inte känns så rent spontant.
·
I morgon börjar kursen på allvar, Sara kommer tillbaka från sina föräldrar där hon bor ikväll och det kommer nog bli kanon! Jag som inte är nåt jättestort fan av det där med sovsäckar och liggunderlag har bosatt mig i en soffa där jag tänker stanna inatt. Sovsäcken kan jag leva med men ett jävla stenhårt golv och ett liggunderlag? Det är jag lycklig om jag slipper och det gör jag ju nu. André hade tydligen bestämt sig för att ta ena soffan så jag passade på att ta andra jag. Gött.
Natti mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0