Schema över livet

Jobbhelg klar, fyra arbetsdagar till, en ledig dag men i slutet på den dagen åker jag till pilis, kurs i pilis två dagar, hem på eftermiddagen, jobba en dag, åka till järpen dagen därpå, sen blir det åre tre dagar och SEN är jag ledig. Och det är just den lediga dagen jag längtar till just nu, det förstår ni va? Men å andra sidan är det bra att alltid ha mycket att göra. Jag gillart!
Ännu ett negativt svar har kommit från norge, men jag fortsätter skicka in mina ansökningar. Men fortfarande vet jag som sagt inte om jag faktiskt vill dit. Det känns inte så. Men det skulle vara SÅ SKÖNT att göra något annat en stund. Jag börjar bli lite less på att svara i telefon 450 gånger per dag.
Jag kan inte sova inatt, vilket kommer leda till en sjukt jobbig dag i morgon.
Ring inte mig, jag ringer dig.

Kommentarer
Postat av: Sara j-e

Oooh, ska du på SSU-kursen?

Kram

2010-02-01 @ 17:25:45
Postat av: zandra

ja jag tänkte det! vet du nån fler som ska? ska du? kram!

2010-02-01 @ 18:21:21
Postat av: Sara

Jag ska, men vet inga fler. Va roligt! Då känner man en iaf:) kram

2010-02-01 @ 19:04:18
Postat av: zandra

Åh så roligt! Det kommer bli kanon det där!

2010-02-01 @ 21:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0