Ny morgon

Nu är det en ny morgon, idag känns inte alls lika bra som igår. Jag känner mig hängig, febrig och har huvudvärk. Just nu tvättar jag, senare blir det jobbet och det är nästan så jag tror att filmkvällen blir inställd till fördel för sängen.
Håller på att städa också. Har aldrig varit så lycklig att ingen någonsin hälsar på hos mig spontant som nu dom senaste dagarna då jag inte orkat ta hand om både hemmet och mig. Jag som knappt haft skorna i oordning sen jag flyttade hit, disken har alltid varit diskad och sängen alltid bäddad. Nu drar jag inte ens upp rullgardinen i sovrummet på dagarna. Det man inte ser finns inte. Och utifrån har mitt hem sett precis lika bra ut som förut. Men som med allt annat är det ingen som ser på utsidan vad som gömmer sig på insidan, right?
Tre arbetsdagar kvar av denna arbetsvecka, jag kunde inte längta mer. Längtar mest till torsdag just nu, skolinformationen! Sen kommer helgen och kursen som jag tror kommer bli rolig och sen ser jag jättemycket fram emot att åka till Åre nästa vecka, det går bra nu!
Tvättstugan kallar, sen disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0