Nej nu tog det stopp

Plockade ihop i vardagsrummet, plockade ihop lite i köket, städade sovrummet och bäddade rent i sängen. Plockade ihop disken och dammsög köket och sovrummet men nu tog orken slut, jag kallsvettas och känner mig yr i huvudet, inte bra.. Kanske inte jättesmart att komma på massa saker man skulle gjort på morgonen om man ska jobba hela dan sen och inte känner sig speciellt kry redan innan. :S Men sen är jag inte den vassaste kniven i lådan heller, som Monika skulle sagt.. ;)  (fast hon brukar säga det om sig själv) Nu ska jag ta en dusch, kom ju på att jag måste nyttja kollektivtrafiken när det är såhär kallt och då blir det genast mycket mer komplicerat att ta sig till jobbet. Sen ska jag springa ut till tvättstugan en sista gång och sen måste jag väl iväg skulle jag tro, fast jag inte börjar förrän 11.10 idag. Ska jobba till 19.50 och sen hem och SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0