Ja!

Den här veckan har jag
- Jobbat
- Gått BAM-utbildning
- Skickat in massa kursanmälningar
- Fått ett spännande samtal från vår ombudsman
- Sovit alldeles för lite
- Haft äkta kvalitetstid med min särbo
- Haft filmmys
- Kollat på desperate housewives
- Ätit god mat på eastern
- Varit på halvdåligt humör
MEN, så slog klockan 18.50 idag och det innebär HELG för min del!
Ska träffa ombudsmannen i morgon förmiddag och planera lite
men det är ju bara roligt så det gör inget.
Nu ska jag slappa! Har just tagit mig en dusch,
ska krypa ner med dom sista DH-avsnitten jag äger nu strax.
Tvätta imorrn bitti och på lördag ska jag, Vims, mamma och pappa till sundsvall.
Sen är det kalas som gäller för hela slanten!
Nästa vecka startas med en konferens i Bräcke.
Jag lovade Jimmy skjuts, men hur gör jag då när min bil inte vill fungera som den ska?
Undrar hur jag tänkte mig.. Det får lösa sig.
Livet rullar på i övrigt. Jag blev "Ovän" med någon jag lovat mig själv att aldrig
bli ovän med då jag fortfarande tycker att allt som hänt är okej.
Men vem äger problemet? Jo det är han och jag kan inte göra så mycket åt det.
Dags att varva ner, ta det lugnt och njuta av tre dagars ledighet.
Är det okej om jag saknar dig lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0