Den enes bröd är den andres död?

Det är jättetråkigt att min särbo har en dålig dag och det var jättetråkigt att jag sponsrade den genom att skälla på henne, men faktiskt har jag haft en bra dag!
Idag har mina tankar nämligen varit hos mina favoritbarn Vincent och Isabella som båda två idag började sin inskolning på dagis, jag blev kontaktperson på dagis åt Vims, jag har varit jätteglad på jobbet för att världens finaste Anna har börjat jobba igen efter sin mammaledighet, jag fick erbjudande om min första skolinformation som nu är planerad på torsdag tillsammans med en annan av världens finaste Annor (om man nu kan säga så, en annan Anna iaf), jag fick veta att Sara kommer vara på samma kurs som mig i helgen, och Nils också för den delen, jag har nästan bestämt mig för att träna på gym (alltså lyfta saker i onödan och springa utan att komma framåt, hurra?)... Ja nu kom jag av mig men jag känner mig ganska nöjd idag.
Nu ska jag bädda ner mig i soffan, kolla på nåt/några avsnitt av desperate och sen bädda ner mig i sängen och invänta morgondagen som börjar med tvätt och sen övergår till jobb för att avslutas i en soffa med en film. Jag tror jag gillar't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0