Still like that old time rock'n'roll !

Vaknade klockan 05.52 i morse, hade ställt klockan på 07.30 så jag tänkte att jag skulle somna om, men 6.10 när jag låg där klarvaken i sängen klev jag upp. Idag väntar skola och sen ska jag och säris fixa lite grejor inför helgen, typ åka förbi på glasbanken (som fronda sa) och handla lite, hämta tågbiljetterna vi ska ha när vi åker hem, flytta karaokegrejorna till 37an osv.



För i morgon när jag slutar jobba ska jag till pappa med bilen eftersom han ska byta till vinterdäck på den i helgen, sen blir det hem för kalaset börjar klockan 18!! Undrar just hur det här kalaset kommer bli då Löken  inte är hemma längre och krokomsborna åker bort. Det var ju dom som utgjorde det största antalet festdeltagare sist. Hoppas Daniel kommer iaf, en van hemvägsfestare. Å Henke och Johan, våra grannar. Sen är det några fler som anmält att dom kommer så vi hoppas =)
Sen när festen dör ut och jag och säris sitter kvar på vår... efterfest hette det va? :P Så är det förmodligen inte så länge kvar tills mamma kommer och hämtar oss och skjutsar oss till bussen som tar oss till vår huvudstad. Framme där ska vi, för en ynka femma, få gott om tid att göra oss klara inför kvällens bravader (ja det kostar väl en femma att låsa in sig på en toalett på stationen skulle jag tro). Efter det ska vi ta oss till slussen och där kliva på en rockbåt som ska vara vår underhållning under kvällens gång.
Sen blir det svart. Kanske är det alkoholen, men mest troligt beror det svarta på att vi ännu inte riktigt kommit på vad vi ska pyssla med. Jessica har lite vänner där nere i huvudstaden som hon har lite kontakt med ang vad som ska hända på natten när vi kommer tillbaka från båten. Det löser sig.
Morgonen efter, runt 8 tror jag, går tåget hem och tro mig - jag lär inte vara i form för mycket.




VAD SKA VI GÖRA IDAG?
VI BARA GÖR DET!


Kommentarer
Postat av: ann

Hej vännen! Ser ut att bli en riktig partyhelg.....ha det så himla kul och du, ta det lugnt och kom hem !!!



Kram Annelie

2009-10-09 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0