Ibland är jag trött

eller ja det händer rätt ofta just nu. Men idag har jag varit extremt trött.

Det ringde på växeln och jag svarade, där fanns en engelsk man som började prata. Först fattade jag helt enkelt ingenting för jag förstod inte vilket språk han pratade på när han inte pratade svenska. Men så lyckades jag uppfatta två namn, varpå jag kopplar på det ena - inget svar. Jag går in igen och säger att jag ska koppla på den andra - får inget svar där och går tillbaka och säger det. Han börjar prata igen och frågar om ingen var där, inte ens den första. Jag säger nej och han blir tyst, då känner jag att jag måste säga nåt så jag säger "And not XX heller". Karln hajar till och säger "No no, not XX heller, XX Johansson". Ja det lät säkert som ett efternamn. Men det var det inte.
Det var roligare att uppleva det än att berätta det men ja, så var det.

Nu har jag flyttat klart förrådet med hjälp av min fina säris!

Dags för tv och lite fackliga roligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0