Fem mann i et danseband

Haha Niklas hade gjort en video på facebook med den här låten i bakgrunden. Att jag kollade på den resulterade såklart i att jag gått runt å sjungit refrängen när jag plockat å städat här hemma idag. Bra tänkt.. Haha.



Idag är det jobb som står på schemat. Tänkte besöka systembolaget också men jag har nog valt att göra det i morgon istället. Kommer ändå inte kunna dricka något idag om jag ska palla morgondagen.. Jag är nog lite för gammal för tvådagars, haha..

Har tvättat idag iaf, så nu ska jag hänga upp det jag inte orkade vänta på att det skulle torka i tvättstugan och sen lägga mig i soffan å halvsova nån timme innan det är dags för mig att jobba, lagom när resten av världen slutar och tar helg. Men jag får också helg ikväll, tids nog.

5 december ser jag fram emot en trevlig kväll med hemvägenfamiljen och robin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0