FACKet é ME! ..vems tröja var det nu igen?

Ja nu jäklar börjar det bli lite facklig verksamhet, ingen är lyckligare än mig. Det här kommer bli kanon, det känner jag på mig! Diskussioner, argument och livlig fantasi skulle jag vilja kalla det. I like it.
Har haft en stressig dag på många sätt, kom hem igår efter en tvådagars utbildning i skolinformation, nu ska jag ut på gymnasieskolor och prata fackliga grejor, tjihooooo!
Medlemsmöte och bowling med middag idag. Gött men mår fan inget bra nu alltså. Undrar om det är maten eller om det är nåt annat knasigt. Nåja, det visar sig.
Nu ska jag faktiskt sova. Tänk att en 120cm bred säng kan kännas så fruktansvärt stor ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0