en kul en natt natt natt, en båt vi styrde..

Hemma igen efter en helg på vift. Lite sömn natten mellan torsdag och fredag, nästan 3 timmars sömn natten mellan fredag och lördag, ingen sömn natten mellan lördag och söndag. Igårkväll skulle vi hemvägare ha filmkväll, men jag och Jessica somnade någongång mellan 17 och 19 och vaknade i morse klockan 7.

Jag tänker inte skriva värsta långa inlägget om helgen, ni får läsa själva här.
Jag skriver lite kort bara.

I fredags var det en sjukt härlig kväll, jag och min sambo (vi älskar varann) hade fest. Vi fick besök av säris, Henke, Bobbas, Niklas, Anders, Anders, Elisabeth, Mike, Robin, Mattias, Kim.. Kanske var det nån fler också. Egentligen var festen min och säris och jag har ingen sambo eller älskling, men ibland går det som det går.
I lördags försov vi oss. Mamma väckte mig ungefär 45 minuter innan bussen skulle gå och jag väckte säris kort därefter. Micke mötte upp oss i sundsvall med frukost, kärlek! Vi kom ner till stockholm, drack öl på två båtar och festade hela natten.
Igår åkte vi tåg. Jag kunde inte ha skor på mig för jag fick blåsor under fötterna. Vi drygade oss och skrattade hela vägen hem i bistrovagnen. Sen skulle vi ha filmkväll men somnade istället.
Idag vaknade vi, åt pizza runt 8 i morse, planerade nyår, Henke kom och vi planerade julbord. Sen åkte jag och hämtade Fanny och ska snart jobba.

Helgen har varit helt sjukt rolig, jag älskar mig och Jessica!


Bra
"Vi sitter på fel båt och dricker öl."
"Vi har jobbat med Elin."
"Dom tittar på fotboll, men det kommer ner en som heter Roger."
"En puss? Det kostar 200"
"Du är en sån Patriciakille va?"
"Vi sitter på Erik och sjunger duett"
"Sen blir det pappadagar med lillan" / "Kan bli så ja"
"Ja jag är ashet"


Dessutom är det lite dålig stil när vi kan deras låtar men inte dom. HAHA.

Bästa helgen på länge, men nu är helgen slut och vi går tillbaka in i vardagen med jobb och seriösa grejor. En jobbhelg väntar, sen är vi båda lediga igen, vem vet vad som händer då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0