En dag

Jag hade nog nästan glömt hur tråkigt det faktiskt är att åka buss! Men tillslut kom jag fram till Umeå iaf.
 Idag har jag köpt tre par skor för totalt 298:-, vilket KAP va??? :) Skopunkten är en bra affär. Jag är nöjd, Jessica borde vara stolt?

Vi har ätit kinesmat också.
Och varit på ICA maxi, strömpilen.
I morgon äter vi grekisk mat. Kanske köper ett plagg eller äter en glass i solen om den skulle visa sig.

Efter en miss i kommunikationen sitter jag nu på ett helt okej hotellrum, i morgon flyttar jag någon annanstans.

Ja just, jag köpte en grej till datorn idag så jag kan föra över bilder å sånt, men den är såklart kvar där jag var innan jag kom hit så nu kan jag inte lägga in nått, tråkigt för er. Jag kanske fotar mina skor i morgon och lägger ut.

Hände en tråkig grej idag, även. Blev erbjuden en 3a i valhall, står som nummer 3 av 10 som blivit erbjuden. Tackar jag nej åker jag ur kön, så SNÄLLA ni två framför mig, tacka ja och ha bra ekonomi!!!! För jag kan inte ta den, och jag vill stå kvar i kön!!

Har också smygstartat med LCHF igen, så efter nästa helg kan man nog hålla utkik efter recept hos mig igen, då kör vi ordentligt! Just nu är det inte mycket LCHF, jag har semester, godis är gott och spegeln mittemot skrivbordet där jag sitter är mycket missvisande och visar mer än det som egentligen finns där, det är jag säker på. Så jag har inte dåligt samvete, jag kollar inte i spegeln och godiset kommer nog ta slut. Kläderna har krympt i tvätten men jag ska nog ta mig i dom ändå, skam den som ger sig! ;) Haha... (Okej jag var mer dramatisk än nödvändigt, men ändå, jag får det..)

Mamma och Annelie, ni är alltid välkomna hos mig, det vet ni! Jag har en bag-in-box, ta med om ni vill ha nåt annat, drick inget om ni inte vill ha, men välkomna - det är ni!


Nu ska jag se om det är nåt på tvn för en gångs skull. Kanske prova skor också..igen.

The Winner Takes It All..

Kommentarer
Postat av: Kattis

jag vill se bilder på skorna! nu! :D

2009-05-15 @ 23:16:07
URL: http://frokentrolle.blogspot.com
Postat av: Anders

Det var verkligen inte igår! Riktigt kul att se dig :)

2009-05-16 @ 09:57:00
Postat av: Anders

Det var verkligen inte igår! Kul att se dig!

2009-05-16 @ 10:08:06
Postat av: Anders

Men fan =)

2009-05-16 @ 10:08:43
Postat av: Zandra

Jo Anders nu var det faktiskt igår :) Men innan det var det ett bra tag sen jag så dig sist! Hoppas ni hade det kul på Bishop eller var ni nu tog vägen! :)

2009-05-16 @ 11:56:23
Postat av: Jessica

Jag är mycket stolt över dig vännen:) skor är BRA!

2009-05-16 @ 14:44:05
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: Mr. E

Härlish o höra att du har det gött där! Hoppas att man snart ser dig igen men lite ledigt gör dig nog gott :) Många stora kramar! =)

2009-05-16 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0