Vi har skuggorna bakom oss trots allt

Skitdag. Idag igen. Jag tror jag ger upp snart, säger upp mig från det här skitlivet (Nej inte som i att jag vill dö!)
Jag undrar när det ska börja kännas helt okej, när jag ska orka ta mig vidare. Känns inte som det blir än på ett tag iaf.

6 arbetsdagar kvar till semester. Fyfan vad skönt säger jag bara! Jag lovar att om jag ens skulle vistas med en radie på 500 meter inom vårdcentralens gränser skulle jag hamna på samma ställe som jag var i början på året.. Det är bara så sjukt mycket just nu och det är för få av dom jag trodde fanns där som verkligen gjorde det när det kom till kritan..

Jag hatar att gnälla, men tyvärr, jag är så nu.

Bra saker händer också iofs, jag höll i min första kurs på jobbet häromdagen och jag tror det gick rätt bra. Jag och mamma åker snart på IKEA och jag försöker bygga upp ett eget hem. Inväntar lite information kring omtapetsering här och tror det kommer bli jättebra!

Och som svar på ditt "påstående"; JA!

Kommentarer
Postat av: Morsan, igen

"Just idag är jag stark, just idag mår jag bra. Jag förs framåt av kraftiga vindar..."

Om man tror riktigt hårt på något brukar det fungera så jag sjunger vidare för dig...

Du vet var jag finns

2009-06-11 @ 20:50:02
Postat av: Morsan, igen

Sköt om dig !!

2009-06-12 @ 07:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0