Varför sover jag inte?

Ja, varför sover jag inte? Jag borde sovit för galet länge sen men av nån anledning har jag inte blivit tillräckligt trött ännu. Kan vara för att det är sjukt varmt här inne iofs. Galet. Jag vill sova!!

Fick ett samtal från en förbannad säris ikväll. Jag förstår dig darling, tänker på dig!

Jag tar å lägger upp dagens horoskop i alla fall när jag ändå är här
(mamma vad tror du om ekonomigrejen, såhär strax innan vi ska åka å shoppa?)

Tur
Det är nästan orimligt att ständigt ha tur så låt dig inte nedslås om du skulle drabbas av lite otur idag.
Hälsa
Din hälsa är på topp idag och du kan känna att du har krafter så det både räcker och blir över.
Ekonomi
Den senaste tiden har du visar ett visst ekonomiskt lättsinne. Skaffa dig nu inte sådant som du absolut inte behöver.
Arbete
Stämningen på jobbet är inte den bästa idag men det ändrar du på genom din positiva inställning och dina roliga kommentarer.
Kärlek
Det finns en person i din närhet som du har varit intresserad av en längre tid men inte fått någon riktig kontakt med. Idag kan förändringar på det området ske.
Relationer
Du får idag skäl att bli förargad på en tanklös person i din närhet.

Nu ska jag ge sömnen ett ärligt försök igen.

Jag kan va ärlig, jag kan va härlig
Jag kan va bättre än bra
Hur svårt kan de va?

Kommentarer
Postat av: Morsan

Skyll på mej, det är jag som vill till Dollar !? Men den där energin låter bra, det finns massor att göra hemma hos mej...

2009-06-28 @ 09:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0