Va mein dom nu?

Tur
Oturen som du har haft vänder nu och lyckan ler åter mot dig. Var dock försiktig när du satsar på spel.
Hälsa
Fysiskt känner du dig kanske mindre energisk just nu, men humöret är på väg upp och du känner dig väl motiverad.
Ekonomi
Många bäckar små bildar en å. Du bör inte köpa en massa småsaker, när du egentligen kan lägga pengarna på det som är bättre.
Arbete
Något gällande arbetet kan kännas beklämmande och därför hämma dig i din situation. Dina arbetskamrater verkar undvika dig.
Kärlek
En främling kommer nu att uppta mycket av din tid. Tecknen visar att du knyter ett långvarigt och nära vänskapsband.
Relationer
Den gamla känslan av maktlöshet kan komma smygande trots att du nu vågar mer än tidigare.

Blev en sen kväll igår. Satt här hemma och umgicks med min särbo Jessica. Åt middag på balkongen, planerade helgens galenskaper och hade det allmänt trevligt.

Idag skiner solen. Jag ska städa lite här hemma och sen ska jag ta med mig kameran ut på promenad! Det är roligare att fota nu när Niklas visat mig lite smarta grejor. Bra att få hjälp av en som har ett eget fotoföretag :) Han kan han.


Ja nej sen säger jag inget mer, för jag skulle städa var det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0