Ja det var en kväll i juni...


Äntligen hemma efter en lååång dag. Började som sagt dagen med ett besök hos farmor.
Sen släppte mamma av mig hemma hos Nordlund/Kjellberg där lunchen stod serverad när jag kom dit. Sen satt jag och Tina och pratade om allt möjligt som vanligt när Isabella sov innan vi skulle iväg, vi kom fram till att det är 6 år sen hon och Niklas blev tillsammans, det är 4 år sen vi tog studenten och var har vi kommit? Har vi verkligen blivit äldre? När ska vi komma vidare härifrån där vi står idag? Kommer vi sitta om 4 år och undra var kommande år tog vägen?
Ja det är mcket som händer och som kommer fortsätta hända framför oss. Dom flyttar till Halmstad 3 augusti, jag planerar att börja plugga till våren, vad händer med oss nu? Det är klart vi kan hålla kontakt, det är väl så man gör. Men blir det samma lika? Vi är redan dåliga på att höras stundvis. Vi kommer att bo ungefär 86 mil ifrån varandra, det är galet långt! Jag ser inte fram emot vad som kommer hända framöver i våra liv, men jag antar att det kallas att bli äldre....

Ja hur som helst, sen tog vi en promenad till badhuset.. Jag gick med Isabella i vagnen och efter att ett bekant ansikte kört förbi oss kom ett sms som innehöll texten; "Hehe. Du skulle se bra ut som morsa. En MILF helt enkelt." Ja just, nej men tack då? :) Jag har ju iofs redan två ungar, fast jag inte fött dom själv eller tar hand om dom ens på halvtid. Men än så länge nöjer jag mig med dom två solstrålar jag redan har :)

Vi kom till badet och Isabella har varit på jättebra humör nästan hela dagen och tyckte jättemycket om att bada! :) Det var hennes första besök på badhuset, men absolut inte sista! :) Jag la  mig ute en stund i solen också, det var skönt och lite färg har jag i alla fall fått idag :) Vi åt middag där och avslutade sedan dagen lite för sent för Isabellas del. Hon somnade gott när hon kom hem och det är vad jag tror att jag också snart kommer göra.

Avslutar med att lägga in några bilder på mina fina!




Jag kommer sakna er när ni flyttar!
Tack för en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack vännen. Tack för allt.

2009-06-26 @ 11:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0