Midsommar, tåg, sprit, ikea, bebis...

Okej, på midsommar var jag och Jessica i sundsvall. Hur vi hade det där? Ja det som hände i sundsvall stannar där helt enkelt. Nu i efterhand har jag en annan känsla än när jag satte mig på tåget kl 05.10 på morgonen för att åka hem. Det blev mycket sprit, jag fick åka a3:a, fick grillad mat, åkte taxi, var på nån "fest" i stan, gick in och ut på en krog som hette nåt på två bokstäver, åt mat på max, hängde på 7 eleven, tog slutligen tåget hem. Idag har jag bjudit hit pojkarna som tack för gästvänligheten eller nåt, DÅ ska dom få se på kalas!!

Igår var jag både nykter (ja på eftermiddagen och kvällen iaf) och hemma. Kom hem 07.39 till stan igen, fick skjuts hem av mamma och somnade rätt snabbt. Några timmar senare vaknade jag och åkte på bilbingo. Det var ingen höjdare. Jag vann inte, folk förstod inte reglerna och jag var trött å bakis.

Imorse åkte jag till sundsvall igen, på ikea med mamma. Det var skönt med lite qualitytime bara jag och mamma. Kom hem med massa nya möbler som jag skulle skruva ihop, men efter jag försökt med en och samma jävla stol i 45 minuter gav jag upp och tog en öl istället. Ringde sen lillasysters karl så han hämtade mig och skjutsade mig till mamma där vi grillade å lekte med systersonen. Han fick en lära-gå-vagn av sin morfar idag men när ja tröttnat på att gå bakom honom för att han inte skulle trilla baklänges så satte jag honom i vagnen istället och körde runt honom lite. Ingen var gladare än han. Men ingen var mer bitter än mig när han började kräkas ner mig och kleta snor på min klänning. Mysig unge?? Jadu Vincent, när du blir större ska jag lära dig hur man beter sig mot sin moster!

Kom hem och la mig i sängen och ligger kvar här för att slippa se möblerna i vardagsrummet. Jag bjöd hem Niklas på lite möbel-skruvning i morgon, han bjöd in sig på middag hos mig samtidigt. Det känns helt okej, för då får jag både möblerna ihopskruvade och sällskap till middagen. Han vill ha lyxig mat och han tror på mig, typ som i att han på riktigt tror att jag KAN laga mat. Hur ska detta gå? Vad ska jag laga? Eller var kan man beställa lyxig mat som man kan tro är hemlagad på 55an?

Shit vad jag skriver! Det är galet. Jag avslutar nog här. Ska dricka upp ölen jag råkade öppna och sen sova. Jag har en del sömn att ta igen.

Kommentarer
Postat av: Morsan

Tack för gårdagen, det bjuds alltid på underhållning när det är middag hos oss !

IKEA är ett underbart företag med platta paket och toppenfina möbler, när dom är klara att använda. Kom ihåg att stolarna VAR stadiga i butiken, dom bör bli det hos dig med...

2009-06-22 @ 14:17:08
Postat av: Vincent

Förlåt moster... Det bara blev... Jag ska träna på att inte kräkas, men fram tills den kuskapen fastnat så får du tyvärr räkna med sånna små olyckor... Och snoret... Ja, vänta du bara tills jag börjar på dagis! :P

2009-06-24 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0