Jag lever för kicken, precis som du!

Vad märkligt det kan bli ibland. När jag skrev förra inlägget la jag in en text ur en Winnerbäcklåt som rubrik, en stunds sömn och en tur till apoteket senare hittade jag en Winnerbäck-skiva som jag bestämde mig för att lyssna på. Åh! Det är underbart! Så länge sen jag lyssnade, och vilken lycka det ger mig! Har just bestämt att jag och Anders ska dra ihop en Winnerbäck-fest snart :) Han verkade inte helt off på den tanken och jag längtar! Precis vad jag behövde idag, lite musik som är som kärlek för själen!

Anders, pallra dig hem nu (om du inte är hemma nu?) köp en bag-in-box å kom hit!



***

du kanske borde tänkt på hur du mår
du kanske borde tänkt på hur det går
du kanske borde tänkt på nånting mer än bara kicken
idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0