Jag har städat

Men inte i lägenheten idag igen, utan i datorn. På internet.
Varje dag blickar jag igenom en herrans massa bloggar, vissa gör mig på bättre humör än andra och därför har jag valt att ta bort länkarna till dom bloggar som inte får mig på sådär bra humör som jag behöver nu.
Människor jag stör mig på eller helt enkelt bara inte tycker om.
Jag har inte plats för människor i mitt liv som inte gör mig lycklig, vad ska jag med dom till?

I morgon ska jag nog träffa den föredetta svärmoren jag hade, sen ska jag fota lite och bara må gott.

Nu ska jag fortsätta kolla på OTH.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Jag,, Vincent och Johan träffade också din föredetta svärmor på stan igår! Hon var på väg till frissan! :) Man ska nog städa internet också, det är nog ingen dum idé... Borde jag också göra. Jag städade i min MSN härromveckan, där var det en massa folk jag inte pratar med längre!

2009-06-09 @ 21:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0