It's a beautiful day

Nu har jag vaknat. Fick ett samtal till igår som jag missade. "Kanske lika bra" så jag tänker inte mer på det :)

Har just pratat med Tina ang dagens planering. Ser fram emot att umgås med henne och lillfisen idag! Hoppas på att kunna sola lite också när jag ändå är utanför lägenheten :) Ska först äta en god lunch tillsammans med hela familjen Nordlund/Kjellberg, sen ska lillfisen sova medans jag solar mig lite på balkongen och sen tar vi en skön promenad till badet. Det blir en härlig dag :)

Men först kliva upp och göra mig klar för avresa till farmor!

Lillfisen Isabella
Dagens:
Tur

Du har tur i smått men i det stora är fru Fortuna inte med dig idag. Har du något viktigt göromål idag bör du skjuta upp det till en annan dag.
Hälsa
Du är fylld av energi, och du kan faktiskt bli retlig om du inte rör på dig lite. Tillbringa ledig tid utomhus.
Ekonomi
Akta dig för överdrifter när det gäller ekonomiska satsningar.

Arbete
Dagen är gynnsam för skapande aktiviteter. Din kreativitet är dig till stor glädje.

Kärlek
En kär vän verkar vara lite ur balans just nu. Ditt positiva synsätt kan kanske hjälpa upp situationen.
Relationer
Du är osäker på hur du ska tackla ett problem på hemmaplan. Försök bortse från bagateller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0