Ibland är det svårt att va stark

Idag ska min lillasyster flytta. Jag ska dit å bry mig lite som vanligt. Skulle ha ätit nåt först bara. Men idag har jag en sån dag när jag inte alls är på humör för att äta, en sån dag där jag helst hade legat kvar i sängen tills i morgon när jag måste gå tillbaka till jobbet igen. Men livet fungerar inte alltid så har jag märkt.
Jag ska åka å storhandla sen, laga storkok och alltid ha mat klart. Det kommer funka nån dag, jag kommer ledsna sen men då har jag i alla fall varit duktig nån dag, alltid nåt.

Nu ska jag ta en dusch först i alla fall. Sen får vi se var jag börjar med sysslorna för dagen..

Jag går och shoppar och dricker dyra drinkar
Och jag tänker bara på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0