horoskop

ja jag är ju inte den som sitter å läser horoskop dagligen, som vissa andra *nämner inga namn* men idag gjorde jag det, och vad får jag läsa? Jag tänker inte rada upp för er vad som verkar stämma idag men ja, såhär ser det ut och vissa saker stämmer mer än andra. Jag kommer med spänning vänta och se vad morgondagens horoskop tänker berätta för mig... :) Och bara för det måst jag sitta vaken till 12 för att se.. haha..

Tur
Kanske vinst idag med en ny spelform.
Hälsa
Din hälsa är bra och du har inga direkta problem med vad du stoppar i dig. Eventuellt bör du kanske inte äta så mycket socker.
Ekonomi
Idag finns goda utsikter för dig att tjäna en hacka. Detta gäller både löneförhandlingar och eget företagande.

Arbete
Du känner dig förbigången i ett visst sammanhang, men kanske har du dig själv att skylla.
Kärlek
Något du för höra oavsiktligt får dig att tvivla på en viss persons ärliga avsikter. Var noga med vem du anförtror dig åt.
Relationer
När något i dag trasslar till sig blir ditt goda omdöme och din intuition till stor hjälp

Idag ska jag äta middag på min balkong tillsammans med min särbo Jessica. Jag ska nog ta en öl också, det är ju sista tisdagen den här veckan, det kan ju vara värt att fira? Och näst sista tisdagen på min semester. Och första också för den delen. På båda grejorna.

Men nu ska jag börja laga lite mat.
Vad stod det i ditt horoskop idag? Klicka här och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0