här blir man sparkad på i kön till ett ställe man inte ens vill in på

Dagen blev minst sagt omtumlande på många sätt. Men jag gjorde det bästa av situationen och aktiverade mig. Storasyster och jag tog en tur till Jysk där jag handlade möbler till min balkong. Hon köpte dynor till mig också, tack!

Resultatet:



Ikväll har jag först umgåtts en kort stund med världens bästa Andy innan han for åt helvete för många mil bort över helgen! Vi skrattade och skojade precis som vanligt och det är så sköööönt, snart får jag väl en hälsning från den gyllene bocken hoppas jag! Haha! Du är bäst vännen min!!

Sen tog jag en tur till lillasyster också. Storasyster kom dit en kort stund hon med. Och nu har jag just kommit hem igen, funderar på om det är dags att sova snart om jag ska orka med helgen.

Nu skriver jag inget mer här ikväll. Jag övergår till den andra dagboken jag har införskaffat mig, i pappersformat. Annars kan för mycket komma fram om för många som inte allas ögon borde skåda..

Tack Mamma och Andy för erat stöd idag!


Kommentarer
Postat av: Morsan

Du vet var jag finns !

2009-06-13 @ 08:34:41
Postat av: Cathrin

Dynor var bland det minsta jag kunde hjälpa till med! Det blev bra på din balkong! :)

2009-06-13 @ 22:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0