Good news for people who love bad news

Ja egentigen har rubriken inget med innehållet att göra, typ som i att det aldrig är tjejen i filmen som har skrivit brevet. Men jag gillade citatet, så jag tog det :)

Ikväll är det en lugn kväll. Jag har kikat på oth och sen började jag läsa en bok (ja tro det eller ej) som jag köpte när jag var på ica och handlade götta inför min mjukiskväll. Det har varit en sjukt skön kväll som jag förmodligen behövde fast jag varit pepp på att hitta på nåt hela dan.. En sån där semesterdag helt enkelt!

Fick ett roligt samtal också som jag skrattade åt när vi lagt på. Söta lilla människa säger jag bara :)

Nu har jag suttit och pratat med Jessica i typ en och en timme i telefon, alltid lika spännande samtalsämnen. Vi har pratat om allt från jobbet och situationen som råder till smurfhits, tjejrappare och pojkband. You are my sunshine darling!

Jag funderar på om jag kanske skulle ha gått å lagt mig. Ska upp tidigt i morgon och åka till farmor och hjälpa henne med räkningarna, sen ska jag, Tina och Isabella äta lunch och gå på badhuset :) Det ser jag fram emot!



What is it with you that makes me act like this?

Men sova var det. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0