du och jag är inget vidare bra

Now days kommer alla mina rubriker från texter, ibland passar dom in på det jag skriver, ibland passar dom in på det jag känner och tänker. Han har oftast rätt och just nu lyssnar jag på texterna större delen av dygnen och trots att det sällan handlar om lyckliga stunder så stärker det mig. Det är skäl nog att fortsätta lyssna.
För det som hänt är okej, det finns inga regler som talar om hur man ska vara. Det finns bara känslor som säger olika saker. Människor fungerar på olika sätt och det är okej. Jag tycker att det är okej, fast jag tycker också att det gör lite ont.

Men! nog om detta!

Ikväll ska jag barnvakta världens sötaste systerson! Mannen i mitt liv!
Jag är den bästa han vet,
så det blir en bra kväll medans hans mamma och pappa roar sig med någon fancy middag.

Foto: Syster / Mamma Cathrin
På bilden: Jag och Vincent
Tagen på ett fik i Umeå

Nu ska jag och mamma åka å handla. Vi hörs hörrni!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Fancy middag vet jag inte... Men vi är tacksamma alla 3 att du var barnvakt idag! Han hade inte velat följa med oss iaf! :) Babar hemma hos dig var 100 gånger bättre för honom! Hoppas du fick se honom krypa också! :)

2009-06-13 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0