Det finns ett ord för vad jag lider av men jag har glömt det nu...

Det blev en stundvis sjukt jobbig dag idag, men det var otroligt skönt att träffa A igen.

Har just vunnit kampen om tre makrofilter på tradera som jag hoppas kommer snart, har även klickat hem en reflexskärm. :)
Jag tröstade mig med att handla lite fotogrejor när det där finvädret inte dök upp och jag inte ville fota i regnet..

Väntar fortfarande med spänning  på att beskeden om högskolorna brjar komma. Jag hoppas hoppas hoppas hoppas att jag kommer in på någon av de två kurser jag sökt. Annars får jag klura vidare på framtiden. Jag har ju en idé som inte alls skulle vara några större problem i den situation jag befinner mig i.. Men vi får se. Nästa steg blir till våren isåfall.
Det steget kan ändå komma att tas oavsett om jag kommer in i höst eller inte. Det är lite en fortsättning på det jag börjar med i höst, eller en nystart om jag inte kommer in. Vi får se hur det ser ut....

Nästa söndag åker jag och mamma på ikea, qualitytime! :) Vi ska handla köksbord, fotölj och förmodligen tv-bänk till mig!

Nu ska jag ta reda på när jag börjar jobba i morgon, sen försöka komma på nåt att laga till lunchen, sen en dusch å sen one tree hill tills jag somnar. Någon som har säsong 3 att låna ut snart?

Det är en skräpkväll, men jag är allt för ofta allt för bitter just nu och ska försöka hålla mig på bra humör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

En gång fanns en sångare som hette Kenta, lite flummig men han gjorde en bra låt. Den börjar så här "Just idag är jag stark just idag är jag bra.." Försök hitta den och lyssna. Eller så tar du Linda´s "Jag ljuger så bra". Vilken du väljer beror på dagsform. Jag håller på Kenta för jag vet att du har en inre styrka, du orkar inte plocka fram den bara... IKEA ja, det blir toppen tror jag. Och sen Dollar på det, kan det bli så mycket bättre hemma hos oss sen ? Möbler och tavlor ch annat smått o gott... Natti natti gumman, hörs imorgon

2009-06-10 @ 19:51:07
Postat av: Paula

hmm jag har alla säsonger på datorn, så om du vill kan jag lämna min externa hårddisk hos din mamma så kan du bara lägga över dom? jag har massa andra serier också, förjag är rätt nördig haha:P

2009-06-10 @ 22:29:26
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag sa ju att jag hade 3,4 och 5 också ? :P

2009-06-11 @ 18:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0