Det där att komma på försent vad man borde sagt

Jaha, en ny dag som började runt 7 när kroppen inte ville sova mer. Har ont i halsen och känner mig febrig, men det stoppar inte mig från after worken idag! Dit ska jag, om jag så ska dricka vatten till maten och sova en stund på det, haha.. (Fast det kommer jag ju inte göra såklart)

Gårdagen sitter kvar i mitt huvud, det var mycket som blev sagt, många tankar blev tänkta.. Men idag känner jag mig inte mycket klokare. Lite piggare dock trots aningen för lite sömn..

Ska iväg å äta lunch med mamma om en stund, sen blir det lugnt fram till Jessicorna har slutat jobba då det är fix och fördricka inför kvällen :)

Känner jag mig själv rätt kommer det väl nån fler uppdatering idag.

The Winner Takes It All

I don't wanna talk
About the things we've gone through
Though it's hurting me
Now it's history
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0