Det är "The Day" med 2.33, 11.07 och ungefär 5.30 kvar.

Ja vi är väldigt hemlighetsfulla nu, jag och Jessica. Vi planerade vår midsommar igårkväll och det kommer bli spontant och galet. L-E och Lampan hjälper oss på traven, som en start på vad som komma skall.

Det är alltså 2.33 idéer och 11.07 galenskaper som är på gång. Vi har ungefär 5.30 kvar till start och första startskottet går redan klockan 12 då vi äter en midsommarlunch och sprättar nån flaska.

Gårdagen var rolig som tusan, vi skrattade och planerade och sms:ade och till på köpet hade vi en rolig diskusison på facebook som förmodligen ingen fler än vi förstår ännu.

Men glad midsommar på er, Vi kommer skriva ut vad vi har planerat när planen är satt i verk. Det kommer under dagen, jag lovar. :)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Ok, då vet jag. Du ska troligen inte med imorgon då ? Till Häggenås ? Ha så kul, kom ihåg, varannan vatten...

2009-06-19 @ 10:07:02
Postat av: Tina

Ni är rolig ni =)

2009-06-19 @ 19:02:51
Postat av: Morsan, igen

Ja Tina, kom hit och ha lite kul i sommar... Då kan jag få lite avlastning med barnvaktandet. Hon är inte riktigt uppvuxen än så det krävs lite god råd här och där men även lite övervakning ;=)

2009-06-20 @ 08:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0