bara för att jag inte vet varför

Jag tar väl å skriver lite igen eftersom jag aldrig tog mig i kragen och gick å la mig.
 
Såhär blev det när bordet kom på plats

Jag är nöjd! Tack för hjälpen vännen!


Jag känner mig sprallig och glad idag. Det kanske är därför jag inte går och lägger mig, tänk om jag vaknar till en dålig dag, då kommer jag ändå önska att den bra dagen varade längre. Ja fast det är ju dumt att tänka så också känner jag nu när jag tänker efter.. Jag borde nog sova. Men för andra kvällen i rad så somnar jag med ett leende på läpparna och bara det är ju ett bra tecken för att morgondagen ska bli en bra dag det också. Molnen börjar ge med sig på himlen också, kanske blir det en fin dag i morgon? Ja man kan ju hoppas, men solen lyser på mig oavsett hur det ser ut på himlen så! :)

Satt å läste ett mail som jag avslutat med
Vill du att jag skickar ett sms och kopplar?
Jag ler, lyckan är på topp, för jag har semester!

Nu ska jag sova. Banne! (och på tal om banne, ska vi hänga nån dag snart igen Andy? me miss you!)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Det blev ju jättebra med bordet! :) Riktigt stiligt! :)

2009-06-24 @ 15:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0