Another day in paradise

-Jag hoppas du flyger lugnt och försiktigt om det är du som ska flyga hem min systerson idag
-Nej men jag flög upp dom igår tror jag
-Ja och det verkar som dom mår ganska bra trots det.

Haha ja jag kanske inte alltid tänker innan jag säger nåt, men jaja. :) Jag vet hur jag menade.

Idag blev det luuuugnt och stillsamt. Kom ett brev jag inte ville ha men annars så har det flytit på bra.
Åt lite frukost/lunch med mamma och surrade på en stund å nu är jag hemma igen.

Har mycket saker jag hade tänkt att jag skulle göra nu när jag har semester, men just idag vill jag inte göra nåt alls så jag låter bli. Kanske far å handlar lite senare, kanske gör det i morgon eller en annan dag. Längtar iaf tills på söndag och IKEA!!

Midsommar i morgon. Vad göra?? Tommy sa att dricka nubbe är ett måste just på midsommar men jag tycker inte om nubbe så jag tror jag dricker öl, eller kanske vin. Men frågan är var vi ska vara, vad vi ska göra. Jessica nu måste vi slå våra kloka huvuden ihop och komma på nåt jävla bra! Det är ju som i morgon the day infinner sig.

Jag kan känna mig bekväm i dina ögon när du ler

Kommentarer
Postat av: Jess

Biljetterna är bokade, vi bara gör det!!!!!

2009-06-18 @ 20:22:34
URL: http://jesssb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0