Afterwork is the best work

Ja igår  var det afterwork, skulle jag sammanfatta den med bara ett ord skulle det ordet vara galet men jag tänkte nog spinna vidare lite på det.
Jag, Jessica B och Jessica D fördrack lite innan vi tog en taxi ner till stan. När vi kom till teaterträdgården insåg vi att det vi trodde skulle vara häng med arbetskamraterna istället var att många från jobbet befann sig på samma gård. Ingenting direkt ordnat eller så, utan bara att alla var där omkring. Vi tre tjejer från innan och Stina gick in på gamla teatern för att äta, dit senare Daniel och Martin också kom och slutligen en hel hög med fler roliga människor.
När vi ätit gick vi in till baren och satte oss där och pratade vidare. Det största samtalsämnet för kvällen var meningslöst sex, det blev en ganska vild diskussion men som omväxling så var jag och Jessica överens i alla fall :) Efter ett tag slängde dom ut oss, eller ja, vi fick inte beställa mer dricka inne där så vi gick vidare till Victoria. Där hade jag och Jessica ett projekt att fota alla som satt på uteserveringen. Jessica fotade och jag var med på bild med dom, haha ja ibland är vi störda.. Jag lyckades också inte helt otippat träffa en tjej som inte var med i facket där och dom som känner mig vet att det är bäst att inte börja diskutera, men det gjorde vi och det blev en lååång diskussion..
När vi blivit tillräckligt fulla så gick vi på Plaza. Där inne träffade jag en mängd vidriga människor och en hel del trevligt folk också. Jag vet inte vad klockan var när Jessica fick ringa Dennis så han kom å körde hem oss, men det var nog bra, jag var inte i mitt bästa skick ändå.

Kom hem, spridde ut saker över hela lägenheten tydligen och efter ett telefonsamtal somnade jag gott :)
Idag mår jag rätt kasst, men jag förtjänade det säkert, haha....

Har suttit hos mamma och lekt med och fotat Vincent idag. Lugn och stillsam dag som jag behövde.
Jessica babblar om fest ikväll, men det får vi allt se. Jag får kväljningar av bara tanken på det just nu.

Men nu ska jag ta en dusch och hoppas på att Jessica kommer hem snart så jag får äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0