Tävling!

Nu är det dags för en tävling!

Min tävling går ut på att ni läsare skickar in mail till mig ([email protected]) med en LCHF-dag.
Er frukost, lunch, middag och ev. något mellanmål.
Recept på en favoritdag!

OBS. Äter ni inte efter LCHF men är nyfiken på det kan ni också tävla. Då skickar ni ett mail till mig med en motivering om varför just Du ska vinna boken :)

Vinsten blir en början på eran egna lilla LCHF-kokbok. Jag börjar med ett antal recept, sen fortsätter ni fylla i själva, men har fått en fin grund :) Låter det bra?

På söndagkväll, den 15 februari avslutar jag tävlingen, vinnaren är den person som skickat in en enkel, god och spännande dag, eller en bra motivering till vinsten!

Börja skicka in era bidrag redan nu! Skickar ni in flera dagar ökar era chanser att vinna!


Den här boken är det! :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag ska maila dig mina recept, har dock strul med mailen så gör det så fort den fungerar som den ska! Kram

2009-02-08 @ 18:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0