I won't be anyone's excuse to cry

Johan, lilla vän. Robin, lilla vän. Kommer ni ihåg att jag sa att jag kunde tänka mig att vara hundvakt på dagarna nån gång ibland? Jag har ångrat mig, kanske jag kan göra det till sommarn, men vet ni att det ser ut såhär ute?!
Igår satt jag ute på min balkong medans Johan röjkte, Jag kunde gå ut på balkongen i bara foppatofflorna, utan jacka och sitta på en av stolarna som står där ute. Idag går det inte att öppna balkongdörren, stolarna är översnöade, foppatofflor är inte att tänka på och jag skulle haft en skoteroverall att dra på mig för att inte bli kall. Skitväder!
Hela parkeringen var ÖVERFULL med snö när jag kom hem, fanskapet till traktor hade skottat upp en fin vägg med snö mot mitt garage märkte jag när jag tog mig ända fram till mitt garage efter många om och men. Klev ur bilen och insåg att jag, med mina leggings och tygskor kommer aldrig få bort den där jävla snön. Men så kom de nån karl precis och tyckte väl att jag såg rätt hjälplös ut så han kom och skottade fram mitt garage. Jag tycker om hemvägen!! Mina strumpor är fortfarande full med snö (skulle iofs kunna ta av mig dom å ta på några andra men jag har inte hunnit så långt) och jag är sjukt less på snön redan. Go away!!!!!!!!
Igår friade Robin till Jessica, 364 dagar kvar till The Wedding!
Hade även hemvägenfamiljen på besök, först Johan och Max och sen Jessica, Robin och Rambo.
Idag skulle jag vara snäll å diska åt Robin men nu fick jag just höra att han är i vemdalen så nu bäddar jag nog ner mig i soffan istället å stannar där!

Kommentarer
Postat av: Jess

när får jag min första möhippa då?

2009-12-15 @ 02:00:31
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: Kattis

du känner inte att du kanske bor i fel del av sverige om du känner så för snö och vinter?! ;)

(vi är här nu!!!!!!)

2009-12-21 @ 11:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0