En dröm, som är min - ingen annans

Idag har jag haft lite olika saker i huvudet. Jag tänkte eventuellt skriva ett inlägg om sockerberoende (mest kanske för att jag tror att jag är det), jag har bestämt mig för att börja med LCHF igen och den här gången ska jag ta mig i kragen ordentligt! Hittade massa bra information om sockerberoende idag och fick mig några tankeställare.
Sen slog det mig att jag tycker om känslor och kärlek och då tänkte jag skriva ett inlägg om det.
Men så blev det äventyr på schemat. Har just kommit hem nu, tidningen kom precis och jag funderar på att läsa lite i den och sen sova en stund. Stackars Robin ska kliva upp och åka till jobbet om två timmar och tjugo minuter.
Däremot var det helt klart värt det, eller hur Robin?
Det är asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0