Vi vill aldrig ge oss, vi har alltid efterfest!

En dag till har passerat, det regnar i det verkliga livet men i mitt liv skiner solen fortfarande varje dag. I morgon blir det stora äventyr! Emil kommer och hämtar mig och Jessica 11.02 (sa han) och innan det ska vi äta en god vinfrukost (varma mackor och vin) och sen är det festival som gäller hela dagen och kvällen! Och ja, mamma, vi ska ta det lugnt och vara rädda om oss, jag lovar! Stort tack till Emil även som ska vara nykter och köra mig och Jessica. Det är inget lätt uppdrag han tagit på sig (vilket han nog inte riktigt vet) men vi är tacksamma!
Påvägen till festivalen har vi en del skyltar vi ska ta kort på, ni har väl sett att vi har en helt ny blogg? Ni hittar särisarnas äventyr här! Följ med på vår resa, våra spontana äventyr och våra underbara dagar!!

Det är även bara en vecka kvar till jag börjar skolan igen. Inte nu på måndag men nästa!! Malin, kom du in?

Vet inte om jag har så mycket mer att säga just idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0