Don't try to talk me into it again

Trots att det inte riktigt känns som febern har släppt har det varit en skön dag på många sätt idag. Jag har orkat ta mig ur sängen och orkat åka å äta lunch med säris. Mat är bra. Har också kommit fram till att i morgon ska jag försöka bli överens med kosten igen, och nu är det stenhårt!! Jag vill ju och jag vet att jag kan. Vad är då mitt problem?

Ska åka å handla senare, fylla upp med bra saker i frys och kyl. I'm back!!

I morgon är det jobbet som gäller, sen är det jobb fram till nästa helg då jag har nästa lediga dag att andas på.

I feel good!!

Men fortfarande är det något som saknas

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Härligt att du är på väg på rätt spår igen! Jag har samma problem som du. Jag vet ju att jag lyckats en gång förut! Fattar inte vad det sitter fast i! Borde ju bara vara att ta sig i kragen och göra!

2009-08-07 @ 12:49:58
Postat av: Maria

Hoppas febern släpper snart! ha en bra dag!

2009-08-07 @ 13:09:15
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0