Det här med ålder

Jag är 24 år. Det kan tänkas ungt, jag är ung, jag har hela livet framför mig. Men så tog jag ett beslut idag att jag faktiskt vill bli vuxen, jag har ignorerat att jag blir äldre och äldre. Det där med att bli vuxen och ansvarsfull (som jag iofs redan är på många plan) skrämmer mig inte längre.
Men så tänkte jag lite till på det och kom på att jag kan bli vuxen i morgon, för såg ni mig nu skulle ni inte tro att jag är vuxen, och ser ni mig ikväll kommer ni absolut inte säga att jag är vuxen.
Men som vuxen måste man också gilla livet, och det är det stadiet jag befinner mig i idag.
Det var bara det jag ville säga, tack för att ni lyssnade. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Oscar

Du är väldigt duktig på att skriva ska du veta! :)

2010-03-06 @ 17:02:24
Postat av: zandra

tack Oscar!

2010-03-06 @ 17:13:19
Postat av: Cathrin

Man kan inte bli vuxen utan att ha barnasinnet kvar har jag hört! Så var en barnslig vuxen i kväll du och ta det vuxna ansvaret för det i morgon! ;)

2010-03-06 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0