Jag kan fortfarande stava till träna men vet inte hur det känns.

Idag när jag satt här å filosoferade i min ensamhet kom jag på att jag är lite pepp på att börja träna igen. Ju mer jag tänkte på det ju gladare blev jag så jag klickade in mig på friskis hemsida, insåg att det var en timme kvar tills dom skulle stänga å strax därefter satt jag i bilen påväg dit. Jag pratade med en mycket mycket trevlig kvinna där som var till stor hjälp för mig. Efter lite velande hit och dit så bestämde vi oss för att jag ska prova nåt pass nu i veckan för att se om jag trivs där och gör jag det ska jag skriva in mig nästa vecka.
Det känns sjukt bra faktiskt, jag känner redan hur pigg jag är! Har just klurat lite på vad jag ska köra till veckan, det står nog mellan ett spinningpass på torsdag efter jobbet och ett spinningpass på fredag morgon på min lediga dag. Vi får se vad jag väljer lite närmare. I övrigt jobbar jag mest bara kvällar nu i veckan så det sket sig lite på min första vecka men det tar jag igen!
Jag är på gång och jag gillar't!! Välkommen tillbaka, livet! 

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Oj, var det så jobbigt så du inte orkade uppdatera mera!?

2010-01-19 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0