Oooooohlala jag vill ha dig

Igår var en spännande kväll på många sätt. Jag ska gå igenom den kortfattat.

Vi åkte på kräftskiva, den var till en början jättetrevlig men när folk snetänder blir jag less så vi åkte. Vår plan var att åka på näset och gå på dans men den idén ställde vi in och åkte till trångsviken. Där var det fest i en lada och vem var vakt där om inte Andyvännen?? Galet. Mitt i skogen. Vad gjorde jag där? Vad gjorde han där? Samtidigt? Ja där inne bjöds det på öl hela kvällen, vi dansade, skrattade, sjöng och kissade i skogen. (ja jag gjorde det TVÅ gånger igår, kors i taket) Träffade roliga människor och drack mera öl då det alltid stod en ny redo när jag var klar med en. Strax innan alla skulle åka hem åkte jag, Jessica, Emil och Jacke därifrån i fina Eddie. Ett kort (tror jag iaf) stopp i krokom senare åkte jag och Jessica vidare hemåt. Jag skickade med Jessica en Ben&Jerry hem och somnade sen ganska fort.

Idag har jag lite ont i huvudet. Vill att Jessica ska vakna så vi kan beställa hem mat och slöa i soffan tills det är dags för att eventuellt åka på bilbingo ikväll.

Tack älskade underbara säris för ännu ett roligt äventyr!


Just det, i morgon går anmälningstiden ut på lägenheten jag sökte också. JAG VILL HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0