Någonstans visste jag att du fanns

Ja igår var en trevlig kväll på plaza efter några frågetecken i början på kvällen som slutade med en extra tur med Fanny i väntan på bättre förutsättningar. Nästan lite vidrigt mycket folk och när man är nykter känns det alltid som det är fler än det egentligen är, men det gick bra ändå. Träffade mycket roligt folk!
Skjutsade hem Mattias och Jessica och sen for jag och hämtade nästa gäng, vilket tog lite längre tid än jag trodde, en del bor ju lite längre från stan än andra helt enkelt.. Kom hem, somnade rätt snabbt och vaknade 4,5 timme senare och är nu oförskämt pigg. Har packat lite och funderar på att åka till mamma och äta lite frukost. :)

Sen blir det jobb!

Kommentarer
Postat av: nathalie

och jag som har hört att man ser dubbelt när man är full, men verkar ju inte så då ;P

2009-09-27 @ 11:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0