lita aldrig på nån som blöder i fem dagar utan att dö

Idag har jag varit med min underbara vän André nästan hela dan. Vi började med en lunch på Tages, sen var vi på f4 en sväng, sen var vi på solliden och pratade med Malin och Sofie ett bra tag (som vanligt spårar det ur och vi börjar prata om saker som "mens igår, ont i rumpan idag" och såna saker. Men det var roligt. Sen var vi på Ica Maxi, sen ÖoB och sen hem till honom och la oss i varsin soffa och såg film. Mycket skratt och diskussioner senare åkte jag hem och ska snart sova så jag orkar med dagen i morgon också då jag ska till sundsvall. Mycket måste-komma-ihåg-saker jag måste lägga på minnet medans jag sover..
Blir först möte mellan 10-17 eller vad det var, sen blir de birsta med Micke en sväng.

Jag håller även på att klura på ett bra äventyr som jag och säris kan göra snart. Jag tror vi båda behöver det.

Sova nu, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0