let me be who i am

Idag har jag packat ett par kartonger, sen for jag och hämtade lillasyster och var förbi på ixo för att hitta kläder till hon ska åka till turkiet, sen åkte vi förbi här hemma och packade upp lite kläder ur kartonger som hon fick med sig också. Skönt med lite tid tillsammans med systeryster. Hon tyckte även att jag hade packat mycket och det var skönt att höra för det känns inte så stundvis. Men i morgon förmiddag ska det packas som tusan!



Glada besked från umeå, benmärgen verkar cancerfri!
Min skrutt, du kämpar på så bra!
På måndag ska jag hämta dom på flyget, jag längtar!


Nu ska jag se om jag orkar göra nån nytta här hemma innan jag ska åka iväg och jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0