hej, hur är det med prestationsångesten? jotack den är på topp!

Till nästa vecka ska jag ta min bästa bild. Den som ska bedömas av en sjukt bra naturfotograf, den som ska förstoras och vara så bra helt enkelt. Tur jag har några sömnlösa nätter på mig att klura ut den. Det är ju en hel vecka kvar. Men det blir bra! (säkert)
Jag tror vi får bestämma tid för gruppterapi på torsdag klockan 8.40 igen, jag kommer med all säkerhet att behöva det. För att inte tala om torsdagen efter det, då får vi nästan börja terapin 7.40 och med lite tur är jag ändå kvar där klockan nio när Göran Ekström kommer och ska bedöma våra bilder.
Nej okej jag tror jag överdriver lite. men ändå.

Jag har även en hel vecka kvar på mig att packa klart, om exakt en vecka har jag fått tillträde till nya lägenheten, flytten ska vid den här tiden vara i full gång och jag läääängtar! Jag ska få ny lägenhet, fint å underbart och mina fina pojkvänner (läs killkompisar men det lät finare med pojkvänner) ska hjälpa mig att bära. :) Även säris kommer vara på plats, det känns bra. :) Mamma ska fixa gardiner och pappa kan jag nog också sätta i arbete om han tjatar. Jag tänkte fixa lite fika, peka och visa var saker ska stå. är det okej?

Men just idag känner jag för att koppla bort allting. Säris bjöd just med mig på smygpremiär på Gina, det skadar ju inte att... titta lite? :) Så nu ska jag hoppa in i duschen å fixa mig så vi kan åka.


Ne men hörrni vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Säris

jag visar vägen till 47an jag å där det serveras KALL ÖL! Låter det bra?

2009-09-24 @ 20:40:15
URL: http://jesssb.blogg.se/
Postat av: nathalie

låter som min flytt de. :) funkade ju skitbra, så det funkar nog bra för dig med ;)

2009-09-25 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0